Είμαι ένα δέντρο - Jaoui Sylvaine - Εκδόσεις Πατάκη



Σήμερα Κυριακή! Και την Κυριακή χαλαρώνουμε λίγο και φυσικά ξεκουραζόμαστε όσο μπορούμε.


Είναι λοιπόν η κατάλληλη στιγμή να σας παρουσιάσουμε αυτή τη νέα κυκλοφορία από τις Εκδόσεις Πατάκη-Patakis Publishers

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ🌿
Ένα πολύ πολύ τρυφερό βιβλίο που εξυμνεί τη γέννηση του ανθρώπου αλλά και της φύσης! Εξυμνεί τη σύνδεσή μας μαζί της και τις ομοιότητες μας με αυτή!
Μέσα από μια υπέροχη εικονογράφηση και σελίδες με κοπτικά που διεγείρουν τη φαντασία του αναγνώστη βλέπουμε πως αναπτύσσονται παράλληλα ένα μωρό και ένας μικρός σπόρος και που στο τέλος συνδέονται μεταξύ τους!






Αυτό το βιβλίο μας μαθαίνει να αγαπάμε τη φύση γιατί είμαστε κομμάτι της!
(Από το βιβλίο)
- Είμαι ένα σποράκι.
- Κι εγώ!
- Έχω όμορφες και μεγάλες ρίζες.
- Κι εγώ!
- Είμαι το δώρο της ζωής!
- Κι εγώ...








Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου