Κρέπα... με τυρί αλοιφή

Κάθε απόγευμα το ίδιο θέμα! Τι θα φάμε,  τι θα φτιάξω..Πολλές φορές φτιάχνω πίτες για να μου φτάσουν και για την άλλη μέρα το πρωί.  
Tο Σάββατο αποφάσισα να φτιάξω κάτι διαφορετικό! Κρέπες δεν πολύ φτιάχνω γιατί πρέπει να είμαι όρθια μια ώρα πάνω στο πάγκο και να ψήνω κρέπες και να τις γεμίζω,  άλλοι να τρώνε και εγώ να φτιάχνω. Ο Παναγιώτης όμως μου ζήτησε να του φτιάξω κρέπες αλμυρές γιατί βαρέθηκε τα τοστ, έτσι χατήρι δεν χαλάω  έφτιαξα. Την ώρα που εφτιαχνα τα υλικά τα οποία είναι πολύ λίγα.....

  • αλεύρι
  • γάλα
  • αλάτι
  • λάδι πολύ λίγο
  • 2 αυγά
  • αλοιφή κρέμα τυρί 3 κουταλιές 

...αποφάσισα να κάνω μια μικρή παραλλαγή, βάζοντας μέσα στη ζύμη αλοιφή κρέμα τυρί και το ανακατεψα..φυσικά δεν μπορεί να διαλυθεί αλλά φαίνονται τα κομματάκια της..Απλώς στο ψήσιμο, μπορεί να ψηθούν εκείνα τα σημείο ποιο πολύ.



εμενα προσωπικά επειδή μου αρέσει πολύ το τυρί , βάζω και από πάνω από τα υλικά

Γευστικότατη..   Απολαύστε την 




Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου