Διαβάσαμε το γυρο του κοσμου σε 80 ημερες και ένας διαγωνισμος


Για την αγάπη τoυ Βασίλη μου στα βιβλία σας έχω μιλήσει πολλές φορές! Είναι μόλις 6 ετών και έχει σχεδόν τα ίδια βιβλία με εμένα που είμαι δηλωμένη βιβλιοφάγος! Μακάρι να συνεχίσει έτσι.


Τις προάλλες χαζεύοντας διάφορα βιβλία στο βιβλιοπωλείο των εκδόσεων ψυχογιός έπεσε το μάτι μου σε ένα παιδικό βιβλίο με πρωταγωνιστή τον Φιλέα Φογκ. Ο Βασίλης έχει αδυναμία στα παραμύθια με πρωταγωνιστές παιδάκια και μάλιστα αγοράκια , επομένως το βιβλίο μου τράβηξε αμέσως την προσοχή.




Όταν ο Φιλέας Φογκ διάβασε στην εφηµερίδα του ότι ήταν δυνατό να κάνει κάποιος τον γύρο του κόσµου µέσα σε ογδόντα ηµέρες µόνο, οι φίλοι του γέλασαν. «Αποκλείεται!» είπε ο ένας. Και τότε ο Φιλέας Φογκ αποφάσισε να τους αποδείξει ότι γίνεται!


Το βιβλίο Ο Γύρος του Κόσµου σε 80 Ηµέρες ανήκει στη σειρά «Κλασικά Αγαπηµένα» των Εκδόσεων ΨΥΧΟΓΙΟΣ, που περιλαµβάνει διαχρονικές ιστορίες, γραµµένες µε απλό και κατανοητό τρόπο, και µε εντυπωσιακή εικονογράφηση που κρατά αµείωτο το ενδιαφέρον των µικρών αναγνωστών.







Γιατί τελικά η δύναμη που κρύβουμε μέσα μας, είναι πολύ πιο δυνατή.

Κυκλοφορεί απο τις εκδόσεις ψυχογιός

Διαγωνισμός

οι εκδόσεις Ψυχογιός σε συνεργασία με το blog μας δίνουν σε ένα τυχερό μας αναγνώστη να κερδίσει το συγκεκριμένο αντίτυπο

για να πάρετε μέρος πρέπει να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση με ένα όνομα και ένα email και να κάνετε like στη σελίδα των εκδόσεων που τους ευχαριστούμε για την δωροθεσια


λήξη διαγωνισμού 12 Οκτωβρίου


σας εύχομαι καλή επιτυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου