40 καράτια

40 καράτια

             Επιτέλους καταφέρνω μετά από δέκα ημέρες να γράψω . Ήθελα να είμαι πιο συνεπής αλλά....

 Από τότε που κάναμε τα παιδάκια μας , οι δικές μας στιγμές ήταν πάντα στην άκρη . Τίποτα δεν φαντάζει πιο σπουδαίο από τις δικές τους γιορτές , γενέθλια . Εμείς διακριτικά πίσω.

Στις  21 Ιανουαρίου το μεγάλο μου "παιδί " σαραντάρισε.  Έγινε 40 καρατίων γιατί φτιαγμένος από χρυσάφι είναι όλος. Ένας γλυκός άνθρωπος πολύ δοτικός που μας λατρεύει και τον λατρεύουμε. Έπιασα τζακ ποτ που μου λέει και ηΔήμητρα . Έγινε 40 και τα 21 χρόνια δηλαδή παραπάνω από τα μισά της ζωής του , είμαστε μαζί....

 'Ηθελα να του κάνω μεγάλη γιορτή αλλά τα οικονομικά μας δεν το επέτρεπαν ούτε για πλάκα. Είχαμε μείνει με μόλις σαράντα ευρώ  για να περάσουμε μια εβδομάδα και τα δύο μας αυτοκίνητα ήταν με λαμπάκι . Δύσκολα τα πράγματα και η ψυχολογία .Ήταν καθημερινή και έτσι κανείς δεν μπορούσε να έρθει (εξάλλου τι θα τους κερνούσαμε);  Έπρεπε όμως κάτι να σκαρφιστώ . Σαράντα καράτια είναι αυτά.

Ο Μάριος έβγαλε τον κουμπαρά του και μέτραγε αλλά δεν έφταναν.

Του μαγείρεψα χοιρινό με σέλινο που είναι ένα από τα αγαπημένα του φαγητά και του έφτανε και μόνο αυτό αλλά εγώ ένιωθα λίγη . Όταν ο άλλος σου προσφέρει τα πάντα και είναι μια μέρα τόσο σημαντική θέλεις και εσύ να του το ανταποδώσεις. Αφού φάγαμε το μεσημέρι , τα παιδάκια μας ζητούσαν να κόψουμε τούρτα . Ο Μάριος μου είπε στο αυτί : μαμά δώρο στον μπαμπά δεν πήρες ; Ούτε τούρτα ; Με έκανε κομμάτια. Κεραστήκαμε όλοι από μια σοκολάτα αμυγδάλου και του ξαναευχηθήκαμε. Το απόγευμα έπρεπε να λείψει για καμιά ωρίτσα . Την ώρα που έφευγε είδα στα μάτια του μια θλίψη, μια μελαγχολία.....κάτι. Κάτι έπρεπε να σκαρφιστώ, κάτι , κάτι .......

Τότε θυμήθηκα πως στο ψυγείο είχα μια βασιλόπιτα που την είχα φτιάξει για να την πάρει να την κόψει στην δουλειά του, αλλά την ξέχναγε κάθε μέρα μέχρι που πέρασαν πέντε μέρες. Σιγά να μην τον άφηνα να την πάρει τώρα που μπαγιάτεψε. Μα καλά πως δεν το σκέφτηκα νωρίτερα. Είχα μόλις μία ώρα και αν την είχα και αυτή.


Έφτιαξα ένα σιρόπι για να βάλω στα " παντεσπάνια " μου και κοιτάξτε τι σχηματίστηκε όταν έβαλα την ζάχαρη.        Άλλη μια καρδιά !!!!!!


Χώρισα σε τρία παντεσπάνια την βασιλόπιτα κέικ και άρχισα να ψάχνω στα ντουλάπια μου να δω τι άλλο θα μπορούσα να βάλω μέσα εκτός από το σιρόπι . Στάθηκα τυχερή τελικά αφού βρήκα ότι χρειαζόμουν. Κρέμα ζαχαροπλαστικής , κακάο, σαντιγί , μερέντα . Άρχισα την συναρμολόγηση....


                            Μετά από μία ωρίτσα όλα ήταν έτοιμα . Ουφ!        
               
                                Τελικά "πάντα υπάρχει τρόπος"



                                                                       Άλλη μια καρδιά!


Το πόσο συγκινήθηκε δεν περιγράφεται . Πότε πρόλαβες μου έλεγε. Σ' ευχαριστώ πολύ και άλλα . Ίσως ήταν τα πιο όμορφα γενέθλια του. Εμείς οι τέσσερις γύρω από μια τούρτα και πολύ πολύ αγάπη. Τι να τα κάνουμε τα τεράστια πάρτυ όταν έχουμε ο ένας τον άλλον.


Όσο για την τούρτα , τελικά ήταν πεντανόστιμη . Μου γύρισε λίγο τον χρόνο πίσω, τότε που η μαμά μου έφτιαχνε την τούρτα για τα δικά μου γενέθλια.


 Η βραδιά έκλεισε με μια ταινία που διάλεξε εκείνος και ήταν ότι έπρεπε για την ημέρα....


Σε αγαπάω πολύ  αντρούλη μου. Μαζί μεγαλώσαμε, μαζί ωριμάσαμε , μαζί κλάψαμε, γελάσαμε, γίναμε γονείς. Είσαι η δύναμή μου . Να είσαι πάντα καλά ...

                                    
                                   Ευχή εγώ δεν θα σου πω 
                                              για τα γενέθλιά σου
                                             απλά υπόσχεση να ζω 
                                               για μια ζωή κοντά σου


 Σήμερα έχουν επέτειο οι γονείς μου. Κλείνουν 40 χρόνια γάμου .Να τους έχει ο Θεός καλά εύχομαι !

                                        Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα φιλαράκια.......

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου