Η γιαγιά και ο παππούς μου

Όταν βγαίνουμε έξω για φαγητό, είναι πολύ φυσικό ο μικρός μας να βαριέται πολύ εύκολα. 
Το τι  παχινιδια και τι μπλοκ ,κουβαλάμε μαζί μας  τίποτα δεν του κεντρίζει το ενδιαφέρον
Που λέτε έχει κάποιο διάστημα που έχουμε ανακαλύψει τα μικρά βιβλιαράκια παραμυθακια από τις εκδόσεις ψυχογιός που είναι ελαφριά είναι μικρά και διαβάζονται ευχάριστα και το κυριότερο από εικονογράφηση σκίζουν αλλά και στο τέλος με όλο νόημα ο μικρός με ρωτάει μαμά εκείνο  μαμά το άλλο. 





Tι θυμάστε εσείς από τα παιδικά σας χρόνια; Ανεμελιά , παιχνίδι μέχρι αργά το βράδυ και τους παππούδες και τις γιαγιάδες να μας καλύπτουν κρυφά από τους γονείς για τις σκανταλιές. 
το παιδικό βιβλίο μιλάει για τη γιαγιά και τον παππού. Εμένα με αξιωσε ο Θεός να ζήσω μαζί τους τα παιδικά μου χρόνια και θυμάμαι ωραίες στιγμές μαζί τους.







                              περισσοτερες πληροφορίες πατηστε εδώ




H γιαγιά μου… με περιμένει, όταν πάω να τη δω, μ’ ανοιχτή την αγκαλιά της, κι εγώ σφίγγω τα χέρια στον λαιμό της και μυρίζω τα μαλλιά της.

Ο παππούς μου… δε βλέπει λέξη να διαβάσει αν δε φοράει τα γυαλιά του, αλλά αστράφτει, όταν με βλέπει, απ’ τη χαρά του.

Η γιαγιά μου και ο παππούς μου… δεν είναι πλούσιοι, σπουδαίοι, διάσημοι κι αστραφτεροί, μα νιώθω τυχερή γιατί τους έχω κι εκείνοι νιώθουν εξίσου τυχεροί.



 όμως αν θέλετε να δείτε και άλλες προτάσεις μπορείτε να μπείτε στο site και να δείτε και τις καινούργιες κυκλοφορίες



Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου