Η δική μου μακαρονοσαλάτα

'Oταν έχεις βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια,φαγητά επιδόρπια ψάχνεις να βρεις καινούργιες συνταγές καινούργιες γεύσεις, κάτι διαφορετικό! Έτσι αποφάσισα  μια μακαρονοσαλατα να φτιάξω, μια συνταγή μιας φίλης μου!  Βασικά την ιδέα, μου την έδωσε ο σύζυγος. Όχι για κυρίως γεύμα, αλλά για συνοδευτικό το μεσημέρι  και για βραδινό! Το καλό είναι ότι μπορείς να φτιάξεις μεγάλη ποσότητα και να την βάλεις μέσα στο ταπερ και να την διατηρήσεις 3 με 4 μέρες σίγουρα! 







Τα υλικά είναι λίγα και γενικώς είναι πολύ εύκολη η συνταγή. Την πρώτη φορά που την έφτιαξα  έβαλα τη μισή ποσότητα γιατί ήθελα να δω αν θα πετύχει, την δεύτερη φορά, έκανα την διπλάσια ποσότητα
και έχω βάλει και στο ψυγείο και έτσι κάθε μεσημέρι με ότι φαγητό έχω, κυρίως κρέας βγάζω και ένα μπολάκι από τη συγκεκριμένη σαλάτα! 

Τα συστατικά είναι καθαρά δικής μου επιλογής, υπάρχουν πολλές εναλλακτικές και μπορείς να προσθέσεις και άλλα πολλά υλικά

Συστατικά

  • μισό κιλό στριφτό μακαρονάκι
  • 6 αγγουράκια τουρσί
  • 2 πιπεριές πράσινες
  • 1 κίτρινη πιπεριά
  • 1 κόκκινη πιπεριά
  • 1 ματσάκι μαϊντανό
  • 1 κρεμμύδι
  • 250 γραμμάρια βρασμένο καλαμπόκι
  • 250 γραμμάρια μαγιονέζα 
  • 50 γραμμάρια μουστάρδα
εκτέλεση


  • βράζουμε τα μακαρόνια
  • τα υπόλοιπα υλικά (εκτός μουστάρδα και μαγιονέζα) τα βάζω μέσα στο multi και τα αλέθω ώστε να γίνουν αλοιφή




  • Τα μακαρόνια αφού βράζουν τα βγάζω και τα στραγγίζω τα βάζω σε ένα μπωλ ρίχνω από το multi όλα τα υλικά και τα ανακατεύω μέχρι να γίνουν ένα όλα τα υλικά! 




Τα μακαρόνια όσο είναι ζεστά το κάνω αυτό,ώστε η αλοιφή να κολλήσει πάνω στα μακαρόνια! Μετά τα αφήνω να κρυώσουν και στο τέλος ρίχνω μουστάρδα και μαγιονέζα! Αν ρίξω τη μαγιονέζα όσο είναι ζεστά τα μακαρόνια θα λαπαδιασουν  πολύ ! Γι αυτό θα περιμένω να κρυώσουν! Αν κάνετε μεγάλη ποσότητα και τα διατηρήσετε στο ψυγείο, κάθε φορά θα χρειάζεται λίγο μαγιονέζα να ρίχνετε για ανανέωση και λίγο ανακάτεμα! 

Έχω ακούσει από άλλες γυναίκες ότι βάζουν  μπέικον ψιλοκομμένο, και μανιτάρια αλλά και λουκάνικα βραστά κομμένα σε ροδέλες! Την επόμενη φορά ίσως το κάνω και εγώ έτσι! 

Σας συνιστώ να το δοκιμάσετε......

Καλό σας σαββατοκύριακο








Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου