Καλή Χρονιά φίλοι μου!

Μας ήρθε η νέα χρονιά φίλοι μου..την κοιτάζω καχύποπτα..της κουνάω το δάκτυλο και της λέω με σοβαρότητα πως αν δεν είναι καλή με όλους θα την..κι εγώ δεν ξέρω τι θα της κάνω!!!!
Ο πρώτος καφές της χρονιά μου..παρέα με μία μικρή φέτα από τη βασιλόπιτα που θα δείτε!




Η βασιλόπιτα από τα χεράκια της φίλης μου Ολίνας μιας και της είπα ότι...δεν τα καταφέρνω στις βασιλόπιτες!!!!
Βέβαια η πίτα του άνδρα μου με νόμισμα  κιμαδόπιτα και τυρόπιτα στο..κέντρο!!!
Τυχερά και στις δύο τα κοριτσάκια τους με τις ευχές μας για μία τυχερή χρονιά.



Το σπίτι μας άνοιξε με απέραντη χαρά για τους φίλους μας αφού η μία κόρη μας στην Αθήνα και η άλλη η Ιωάννα με τα ..4 παιδιά της γριππωμένα και το σκύλο της που χθες νύχτα γέννησε 7 κουταβάκια!!!!( να της ζήσουν!).
Η βραδιά μας υπέροχα οικογενειακή με ανθρώπους που θεωρούμε πια οικογένεια, άπειρα τηλεφωνήματα από τα παιδιά μας , ο Δημήτρης με τις δημιουργίες του στη κουζίνα και τα πήγαινε έλα σε ταπεράκια στα εγγόνια μας.Το ψητό του στη γάστρα με μανιτάρια και πατατούλες υπέροχο καθώς και ότι άλλο ετοίμασε με περίσσια αγάπη.





Δόξα το Θεό, μία υπέροχη Πρωτοχρονιά φίλοι μου και μία ευχή πριν κοιμηθούμε να είναι εύκολη και ευγενική με όλο το κόσμο.
Οι δυο μας στη κουζίνα..ε!..τα είχαμε τα μικρο επεισόδια μας πάντως με άφησε να κάνω τα ντολμαδάκια αυγολέμονο !! (βλ. συνταγή στο άλλο μπλοκ μου)



Για γλυκό προτίμησα κάτι παραδοσιακό το κυδώνι στη γάστρα γαρνιρισμένο με σαντιγί και πραγματικά ήταν το ωραιότερο που έχω κάνει.



Φίλοι μου σας έχουν ζαλίσει οι ευχές, μακάρι να πιάσουν έστω και οι μισές από όλες..Θα πω απλά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ελπίδα όπως κι εσείς να είναι πραγματικά μα ότι και να γίνει εμείς..όρθιοι και αγαπημένοι και..ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου